lauantai 18. toukokuuta 2013

Kiirettä pukkaa...

 Ihanaa kun kesää on ilmassa ja aurinko paistaa! Puihin on alkanut tulla hiirenkorvia ja lämpötilat ovat muuttuneet tosi paljon viime päivinä. Niin ihanaa!!
Eilen oli viimeinen koe koulussa (fyke/kemia). Jee! Mutta meillä on vielä ensi viikolla laulukoe. Onneksi siihen ei tarvitse lukea miljardeja sivuja...

Koulun jälkeen menin Heken ja Viken kanssa rannalle. Toisella puolella järveä oli paljon porukkaa ja he olivat luultavasti heittämässä jo talviturkkia pois. Minä en kuitenkaan vielä ole heittänyt. Rannan jälkeen menimme läheiselle k-supermarketille ostamaan jäätelöt ja Vikelle syömään ne.

Tänään n. puol kaksitoista menin mäkiin ja siellä odotti minua k-kamuni. Ostimme sieltä jäätelöt ja menimme vähän kiertelemään kaupungille. Minulla oli converset ja minä en hölmönä laittanut sinne sukkia alle niin sain ihan mukavat rakot jalkoihin. Sen jälkeen menimme kamuni kanssa kulttikselle ja minulla alkoi kenraalit. Huomenna on tanssiesitys ja kävimme harjoittelemassa. Esiinnyn kahdessa näytöksessä ja molemmat menivät hyvin.

9 kommenttia

  1. Kiva postaus ja ihania kuvia<3 On kyllä ollut lämmin!

    VastaaPoista
  2. Mooi ♥ Kiva blogi! Etkös ookin tuon Maran kaveri? Myö ollaan Maran kaa kirjekavereita ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi!
      Kiitti, että pidät blogistani!
      Joo olen Maran kaveri. :)
      Sinä lähetit myös minun kirjeenvaihtoilmoitukseeni vastauksen :))

      Poista
  3. Mustakin on ihanaa kun o tullut kevät<3

    VastaaPoista
  4. oot aika cool tossa isossa kuvassa :D

    VastaaPoista