keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

Lomalla viimeinkin ♥

Nyt se vihdoin koitti!! KESÄLOMA!! Ihanaa!

Lomani on alkanut todella hyvin ja lämpöisin tunnelmin! Olen käynyt uimassa jo monta kertaa ja vesi on niin ihanan lämmintä. Olen ollut kavereiden kanssa uimassa monen monta kertaa ja aina se on yhtä hauskaa.

Olen käynyt tivolissa kolme kertaa rannekkeilla aina eri ystävien kanssa. Kävin kirjekaverini kanssa tivolissa ja vierailin tiistaina heidän todella mahtavassa kodissaan. Kiitos sinulle ystäväni! Minulle jäi siitä todella mukavat muistot.

Näin minun lomani on alkanut ja olen tehnyt vaikka mitä, vaikka loma on vasta NIIN ALUSSA :))

                                                    Hauskaa Kesälomaa Kaikille!!♥

4 kommenttia

  1. Hyvää kesälomaa sullekin! :) pitäis taas sopia uusi tapaaminen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mukavaa tavata jälleen. Olemmekin jo sopineet uuden tapaamisen :)

      Poista
  2. Kaunis kuva!

    VastaaPoista