lauantai 12. lokakuuta 2013

No niinpä tietenkin...


...minun lomani alkoi sitten tosi huonosti. Heti aamulla mulla oli huono olo ja kurkkuun koski. Sitten vähän illemmasta mulla olikin jo kuumetta. Päivällä Viuhti-serkkukin pyysi pyöräilemaan ja jouduin kieltäytymään :(
Tänään me ollaan vähän jatkettu sitä meidän "huoneremppaa", että minä saan nukkua sängyssä n. 3 viikon jälkeen!! Olen nimittäin nukkunut "uudessa huoneessani" patjalla lattialla. Äsken äiti ja Hede lähtivät ulos ostamaan potilaalle sipsiä. Nuo kuvat, mitkä ylhäällä ovat, on  otettu pari päivää sitten. En ole käynyt tänään edes ulkona... Mitenkäs teillä lomalaiset... miten loma on alkanut?!

14 kommenttia

  1. Hyvin on alkanu loma mökkeillessä ;)
    T. Heli

    VastaaPoista
  2. mistä ja miten saa tuon "2 vierailijaa blogissa" jutun? +oot tosi kaunis!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä on niin pitkä aika kun tein sen, että en valitettavasti itsekään muista enää,
      miten tein sen. Ja kiitti ;)

      Poista
  3. onko sun oikea nim tiuhti ? :D
    kiva tää ulkoasu ja banneri on aivan ihana! :)

    http://roosaran.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!!
      Oikea nimeni ei ole Tiuhti. Keskin sen, kun serkkuni salanimeksi tuli Viuhti.

      Poista
  4. kivoja kuvia ja aivan ihana banneri!:)

    http://oonaaino.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Voi vitsi se on ärsyttävää, kun lomalla sairastuu :( Paranehan pian!
    Mulla on loma alkanu kivasti :)

    Aurinkoporttii.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, voin tänään jo paremmin, onneksi.
      Hyvää loman jatkoa!

      Poista
  6. Ihana tuo eka kuva :3 Toi sun banneri on myös tosi hienon näköinen, muutenkin kiva blogi :)

    http://salainenmetsapolkuni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Hieno toi eka kuva! Ja onhan se Hedekin tossa toisessa kuvassa söpö :3
    Meillä syysloma alkaa vasta keskiviikkona täällä etelässä. Mutta sitä odotellessa! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä ja Hede kiitämme :)
      Pian olet sinäkin lomalla...

      Poista