perjantai 24. tammikuuta 2014

"On lunta tulvillaan... taivas, tämä maa" - Niin varmaan!

Olen tässä pitänyt pientä taukoa, puuhastellut kaikenlaista ja siinä sivussa keskittynyt kouluunkin. Tällä viikolla oli enkun sanis ja historian koe. Ensi viikollakin on kaksi koetta, mutta onneksi eka koe on vasta tiistaina.  Liikunnassa meillä oli tänään luistelua, vaikka pakkanen oli -15 asteen hujakoilla. Lähiaikoina pakkasta on ollut noin -20, mutta sepä ei ole tuntunutkaan enää niin kovalle kuin silloin alkuvuodesta, kun siihen piti äkillisesti tottua. Luntakaa ei ole hirveästi maassa. Sitä saisi tulla rutkasti lisää, kun se talvi nyt kuitenkin on! ;)
Olen ruvennut leipomaan hirveästi viime aikoina. Olen tehnyt mm. mokkapaloja, kinuskimuffineita, suklaamuffineita, hillohelmiä ja juustotorttuja. Tietenkin olen tehnyt paljon muitakin ruokia, kun tässä olen äitiä auteskellut.

8 kommenttia

  1. ihanilta näyttää nuo leivokset! slurps :p. hyvää talven jatkoa sinne teille! :)

    VastaaPoista
  2. Hyvä Tiuhti! Kauniita leivoksia! ;D Ja iiiihania nuo ekat kuvat myöskin.

    VastaaPoista
  3. hei kävin alottaan taas bloggaamisen! käykää liittyy lukijoiks;) irina-sofia.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Onpas kauniita nuo luontokuvat, erityisesti tuo missä on tuo vene :)

    VastaaPoista