torstai 18. heinäkuuta 2013

Lal-lal-laa ☂


Jos et vielä ole äänestänyt VALOKUVAUSKILPAILUSSA, nyt on sinun vuorosi! Paina tästä !
 

Kävin tänään Heden kanssa pienellä lenkillä. Hedellä oli pyörä mukana ja minä kävelin. Aluksi oli tosi kylmä ja vettä satoi vähän, mutta kun pieni sade loppui niin ei se niin kylmä enää ollut. Meillä oli päällä tuulitakit ja kolitsihousut ja ollaan vasta heinäkuussa menossa! :D Hede tykkäsi heitellä kiviä veteen ja tutkia rantaa. Hän löysi sieltä niitä mitä käytetään golfatessa siinä pallon alla ennen kuin lyödään.... jotain nuppeja ne ovat.

Eilen kävi kummini ja hänen äitinsä meillä kylässä. Oli mukavaa nähdä heitä pitkästä aikaa. Terkkuja heille! Kummini teki minulle tosi hienon ranskanletin. En olisi millään halunnut purkaa sitä, kun menimme illalla saunaan, mutta pakkohan se oli.

Lähden iltapäivällä minulle aika tuntemattomalle paikkakunnalle, nimittäin minun k-kamun Juulin synttäreille. Matkaa on n. kolme varttia! En ole ikinä käynyt kenenkään minun kirjekaverini synttäreillä. Tosi jännää, kun ei tunne ketään muita kuin itse synttärisankarin ;) Ja sanon jo nyt hänelle, että paljon onnea!!

5 kommenttia

  1. Kiva postaus ja pidä hauskaa juhlissa!!!

    VastaaPoista
  2. Ky-kylmäää! Pidä kivat juhlat, vaikka et tunnekkaan muita ;)

    summeroflove-mara.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Kiitos paljon! :) ja hede on niin nätti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)) Kiitti viimeisestä! Oli mukavaa!
      Ja Hedekin kiittää ;)

      Poista