keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Leppoisa päivä tulossa...

Lauantai 22.9.2012

Sain viime postauksesta yli 8 kommenttia, siitä abloodit!
Haluaisin niin jonkun kaverin luokse yöksi, kun en ole pitkään aikaa käynyt. Oiskohan siitä ollut jo 3 kuukautta.
Tänään nukuin 9:ään asti. Se oli aika hyvin, kun kaikki muut viikonloppuaamut olen herännyt 7-8 aikoihin.
Tänä viikonloppuna pitäs tehdä 4. lukudiplomikirjaesittely valmiiksi. Se on sellainen, että pitää lukea 6 kirjaa lukuvuoden aikana ja sitten saa lukidiplomin. Ne luettavat kirjat ovat sarjakuva, satukirja, runokirja, kuvakirja, suomalainen kertomakirjallisuus ja ulkomaalainen kertomakirjallisuus. Olen jo lukenut ulkomaalaisen kertomakirjallisuuden, runokirjan, kuvakirjan ja suomalaisen kertomakirjallisuuden. Olen tehnyt lukudiplomin jo kakkoselta asti. Silloin kakkosella oli vain kaksi minun lisäkseni, jotka tekivät diplomin. Kuin sellaisen lukee saa diplomin ja lukuvelhopinssin.Onko teidän koulussa sellaista?

Eikö olekkin hieno pinkki kukka? :)
Tää kukka on tälläkin hetkellä meidän ruokapöydällä.

Pitäs kirjoittaa kirjeitäkin k-kamuille, kun en ole pitkää aikaa kirjoitellut, mutta en ota sitä niin vakavasti, että nyt pitää olla kirjoitettuna ja sillai. Minulla on kirjeenvaihtokavereita yhteensä yli viisi. Niiden kanssa on kiva kirjoitella ja varsinkin vaihtaa koulukuvat.
Me saatiin tällä viikolla koulukuvat, ne onnistui minusta tosi hyvin. Tilasin myös avaimenperän, jossa on kuvani!
Tänään aion relata, ku kerta lauantai on ja ei huolia näy...

Hyvää lauantaita kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti