keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Tuesday!

Tiistai 26.2.3013

                                
                                                  Tämä on muuten soittarini! :DD

Siitä pitää nyt sanoa, että kävijöitä täällä on jo ollut huimat 600 ja risat. Siitä abloodit! Haluaisin vielä lisää kommentteja ja lukijoita. Haluaisin, että minulla olisi n. 20 lukijaa. Siihen yritän tähdätä. Mutta nyt toisiin juttuihin...
Minulla on mielestäni tosi kiva harrastus, kirjeenvaihto. Minulla on kirjekamuja ympäri Suomea, mutta ei kuitenkaan maailmaa. Sain tänäänkin kaksi kirjettä. Kirjekavereita on kertynyt tässä ajan mittää jo yli kymmenen. Kirjoitan heille aina kun ehdin ja silloin kun ei ole kokeita. Ai niin, vaihtelen myös kirjeitä minun ystäväni kanssa. Sekin on tosi kivaa. Kun siihen ei tarvii laittaa oikeeta postaria, vaan voi laittaa sen pulpetin reiästä sisään tai antaa vaan. Kirjeenvaihto on hyvä harrastus, kannattaa kokeilla! Siitä saa paljon uusia ystäviä. Kannattaa myös kokeilla kirjeenvaihtoa ulkomaalaisille. Silloin voi harjoittaa enkkua ja kirjoittaa kirjeitä. "Kaksi kärpästä, yhdellä iskulla"!
Sain viime viikolla äidiltä uusia kirjepapereita. Niistä on myös kuva. Ne ovat minusta toosi hienoja, olihan niillä myös hintaakin ;D
Tänään meillä oli se enkun suullinen koe ja se meni mielestäni tosi hyvin. En vaan vielä tiedä miten se todellisuudessa meni. Toivottavasti hyvin. Tein myös eilen kaksi pallo- tehtävää. Se on sellainen, et kun enkun kirjassa on niitä tehtäviä, niin niiden alla on joskus sellainen punainen pallo ja siinä on juku tehtävä. Kun tekee sen tehtävän (yleensä vihkoon) ja näyttää sen opelle, saa tarran. Minä olen tehnyt niitä jo viisi. Keräilen tarroja, että voin laittaa niitä kirjekavereitteni kirjeisiin. Vaihtelemme meilkein jokaisen kanssa "irtotarroja" ja saan vastineeksi myös tarroja. Minulla on tarroja iso kori koulupöydälläni.
Meillä oli kaksi viimeistä tuntia liikuntaa ja meillä oli myös kaksi luokkaa A ja B. Me lähdimme hiihtoretkelle Hiihtomaahan. Hiihtelimme sinne pitkin katuja. Minulla on sellaiset sukset, että niiden pohjaan tarttui paaaljon lunta, että hiihtämisestä ei oikein tullut mitään. Onneksi joillain muillakin oli sama vika! Kun koulu loppui saimme lähteä Hiihtomaasta kotiin suoraan. Minulla on aika pitkä matka, mutta onneksi sain koko matkelle seuraa.
Mukavaa ja aurinkoista loppupäivää!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti