keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Täällä taas! :D

Maanatai 25.2.2013

Äs, taas alkoi viikko alusta, eli Maanantai! Huomenna mulla on enkun suullinen koe ja siihen pitäs harjotella. Keskiviikkona on hissan koe ja ehkä enkun sanis. Onneksi hissan kokeeseen tulee vain kahdeksan sivuu :) Ens viikon loman jälkeen tiistaina on äikänkoe. Pitää lukee lomalla kokeeseen ja se on niin ärsyttävää.
Kävin viime lauantaina Kasurilassa. Siellä oli joku Avalance- tapahtuma. Lavalla esiintyi tanssijoita, "sadun kertojia" ja laulajia. Mä en saanut ketään kamuu mukaan, niin en halunnut/ uskaltanut yksin mennä muita mäkiä kuin sompahissin ja lastenrinteen. Sain myös viime viikolla omat laskettelu- välineet. Mun kypärä on ihanan valkonen ja lasit pinkit. Laskettelulasit päässä mun hiukset näytti ihan violeteilta. Niin kuin muidenkin hiukset ;D
Sunnuntaina kävin kaverini synttäreillä. Annoin hänelle korun, paukkuserpenttiiniä ja tietysti kortin, josta tuli (vaikka itse sanonkin) tosi hieno.
Tänään koulussa me tehtiin esiliinaa. Minä teen sini(tumma)-valkoruutuista. Olemme tehneet sitä jo pitkään ja jatkamme vielä loman jälkeen.
Aloitan tänään tekemään "muoti" blogia ja tätä nykyistä. Kaverini ehdotti sitä ja innostuin siitä. Eli teen tänään jossain vaiheessa sellaisen, jos ehin.
Muistakaa osallistua mun kyselyyn!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti