keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Tällaisia

Maanantai 25.2.2013

Tein nyt ylimääräisen postauksen. Eli pistän nyt jonkun jutun tähän ja voitte kommata, minkä/mistä jutusta voisin tehdä jutun ja mistä haluisitte kuulla. Minulla on myös paljon ideoita, joita laittelen aina silloin sun tällöin.

Olen aloittanut lukemaan Demiä. Se on tosi hyödyllinen lehti, sillä sieltä saa pukeutumisvinkkejä. Minulla on monta Demi-lehteä. Haluaisin kestotilaajaksi.


Vinkki: 1!

Käytä eripari lapasia. Se on mielestäni aika kivaa. Innostuin pitämään eripari lapsia, kun en löytänyt toista paria punaiselle parille, kun olin lähdössä tanssiharkkoihin. Kaverini, joiden kanssa menin sinne, ihastelivat minun "luovuuttani". Siitä sain idiksen, että kannattaa ottaa riskejä ja yhdistellä värejä toisiinsa! HUOM. Jos haluat yhdistellä esim. lapasia, kannattaa olla samanmuotoiset/tapaiset lapaset. Voit myös käyttää esim. sukkia, joita on myös kiva vaihdella erivärisiin, vaikka jos ei osaa päättää, minkä värin ottaa.

 
Vinkki: 2!

Leopardi pipo on nyt tällä hetkellä muodissa. Osa sanoo/väittää, että lörtsö pipo on nyt in. Minulla on paljon "lörtsöjä" pipoja, joihin kuuluu myös Svea-pipotkin. Saat hiuksesi esille hienosti. Jos sinulla on vaikka pitkähköt hiukset, ne tulevat esim. tuollaisen pipon alta hienosti esiin. Mitä värikkäänpi pipo, sitä parempi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti