torstai 25. kesäkuuta 2015

Vieraileva kirjoittaja!?

Moro! Tällä kertaa en rupeakaan pölisemään, mitä olen tehnyt ja mitä aion tehdä, vaan annan puheenvuoron pikkusiskolleni, joka halusi niin kovasti päästä jättämään jälkensä tähän blogiin. Noniin, päästetäänpäs Heidi näppäimistön ääreen:

IMG_4082-1 IMG_4042-3
"Moi! Täällä on Heidi. Emilia (isosiskoni) antoi minun kirjoittaa tähän blogiin. Tykkään kirjoittaa tarinoita ja muita sellaisia, joten tämä ajatus tuntui tosi kivalta. Minä tykkään tosi paljon uimisesta. Minä heitin talviturkin juhannuksena. Vesi oli kyllä valitettavasti aika kylmää, joten uinti jäi aika lyhyeksi. Kävin vielä illallakin uimassa. Vesi oli silloin vähän lämpimämpää. Minä olen uinut jo neljä kertaa.

IMG_4152-1 IMG_4086-1 IMG_4084-1
Lomalla minä olen käynyt pyöräilemässä (uudella pyörälläni, jonka sain lomalla), kävimme Emilian kanssa rannalla piknikillä, olen ollut perheen ja kavereiden kanssa ja kävimme mummolassa yötä tällä viikolla. Muuten vielä siitä minun uudesta pyörästäni sen verran, että se on tumman purppura ja sen merkki on Helmi/Hammer. Se on tosi hyvä ja tykkään siitä tooosi paljon.
 IMG_4121-1 IMG_4098-1 IMG_4134-1
Jos haluatte lisää tällaisia postauksia minulta niin kertokaa ihmeessä. Tällainen bloggailu on kyllä tosi kivaa, ei ihme, että Emilia tykkää viettää aikaa hänen blogissa joko postauksien tai ulkoasun kimpussa.

IMG_4149-1 IMG_4036-1 IMG_4041-2 IMG_4163-1
Tämän postauksen kuvat ovat viime sunnuntaina otettuja, kun kävimme Emilian kanssa uimassa. Silloin oli kyllä mahtava auringonlasku, jota saimme ihailla iltauinnillamme.

Hyvää kesää teille!!"

14 kommenttia

  1. Tosi kiva postaus! Kirjoittele Heidi vain lisää vaikka tänne Emilian blogiin, sillä kirjoitat tosi kivasti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ystävällisistä sanoista! T. Heidi

      Poista
  2. Kivan oloinen ulkoasu sun blogissa ja aika taiteellisia nää kuvat:-)

    VastaaPoista
  3. Ihana idea antaa pikkusiskon postata myös! :) Varmasti kehittävää ja antaa elämyksiä. Tulevana luokanopettajana olen miettinyt jotain vastaavaa oppilaille; että jokainen saisi kirjoittaa yhteiseen blogiin tai vastaavaan jotain aina tietyin väliajoin :)

    http://eemmaot.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinulla on hyvä idea, joka kannattaa toteuttaa :)

      Poista
  4. Wau, tosi upeita kuvia! 8) Mukavan oloinen blogi ja hienoo, että päästit pikkusiskosikin kirjoittamaan :--)

    http://lifeonearth-marianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Tosi hienoja kuvia ja ihana idea päästää pikkusiskokin postaamaan! Ihanan oloinen blogi! :)

    http://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Ihana postaus! Tän lukemisesta tuli hyvä mieli. :)

    vaihtoehtoinenuniversumi.blogspot.fi

    VastaaPoista