maanantai 4. maaliskuuta 2013

Ja eikun yöks!


 
 

Eilen kun minun ystäväni lähti pois, niin ei mennyt kauan, kun minun toinen ystäväni laittoi viestiä ja pyysi heille yöksi. Menin tietenkin hänen luokseen. Olimme hänen isosiskonsa huoneessa ja katselimme telkkua ja lueskelimme Demi-lehtiä. Niitä oli muuten tooosi paljon.
Tänään me käytiin aamusta kaupungilla. Mä ostin joitain juttuja, joista laitan huomisen postaksessa, koska kuvat olivat väärinpäin ja minun pitää ne kääntää ennen kuin saan ne tänne.
Ylimmän kuvan letti on minun ystäväni tekemä. Se on minusta hieno ja sopii minulle. Äiti ei ole vielä opetellut  tekemään sitä, joten minulla on harvoin sellainen kampaus.
Keskimmäinen kuva on kamuni koira. Se on musta tosi söpö ja sitä oli ihana silittää.

6 kommenttia

  1. ihana postaus! ja mustakin letti sopii sulle! oma tekemäni =D =D

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi! Ja tosi söpö koira sun kamulla. <3 Oon jo melkein ihaaan kade kun sait järkkärin, kun mun omasta kamerasta ei ole mihinkään... ----> Samsungin digikamera! xD Liityn lukijaksi niinkuin sovittiin!

    http://raastaviapostauksiapikku-citysta.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minustakun tuo koira on niin söpö! Ja kiitos!

      Poista
  3. Sulla on TOSI hieno blogi!! (;

    VastaaPoista