sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Kaveripostaus: our day!


 
Tänään teimme kaveripostauksen. Tällä kertaa sanoja ei paljon tarvita, vaan kuvat ja musiikki puhuvat puolestaan, mitä kivaa touhusimme parin kamuni kanssa. Nautinnollisia katselu/lukuhetkiä!                                                                   

    Tässä olen minä.


 Yhteiskuvia!! :)



Vike 

Tässä on minun kamuni Vike (se on salanimi :D). Hän on hauska ja huumorintajuinen sekä hän on tosi hyvä hiihtämään. Hän on minun ainoa vaaleahiuksinen kamuni.




Heke

Kamuni Heke (taas salanimi) on mukava ja hauska. Hänellä myös kulkee mukana sipsiä syövä Paul Frank-apina :DD. Hänellä on ihana koira, josta on jo aiemmin ollut kuva. Hän on minun pikkusiskoni koulukummi.
Minun pikkusiskoni on myös menossa mukana!


Tässä on systerini ja Heke

4 kommenttia