tiistai 26. maaliskuuta 2013

Under my umbrella



Tänään en mennyt kouluun, koska minulla on flunssa. Nenä vuotaa ja kaikkee...
On toisaalta hyvä, etten mennyt kouluun, koska meillä olisi ollut uintia. En olisi halunnut kipeyttää itseäni lisää, koska minun k-kamuni tulee perjantaina meille. Jos sinä kyseinen henkilö luet tätä niin älä vielä huolestu!!

Olen ollut koko aamun sängyssä ja läppärillä. Se on oikeasti tabletti, mutta sen saa myös läppäriksi. Telkkaristakaan ei ole tullut mitään hyvää katsottavaa.
Sain tänään myös kirjeen, joka ilahdutti minua. :))

hellou!!

5 kommenttia

  1. hienoja kuvia ja harmi kun olet kipeä!!!! ;p
    viltsunviserrykset.blogspot.com
    ¤pahoittelen liian isoa banneri kuvaa!!!

    VastaaPoista
  2. Aivan sairaan hieno tuo eka kuva? Onko se sun ottama? :o

    http://napp0.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mutta se ei ole minun ottama. Latasin sen...

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos, menen tänään kouluun :) Toivottavasti olen kunnossa

      Poista