tiistai 26. maaliskuuta 2013

Uuullalalaaa





Tosiaan sunnuntaina kävin mun kamun synttäreillä. Hänellä oli kaksi tosi suloista mustaa koiraa. Niitä oli ihana silittää, koska ne olivat niin kilttejä. Annoin kamulle lahjaksi Sinttu heppafanin oma kirja -kirjan, koska hän rakastaa hevosia.

Ennen synttäreitä lähdin pikkusiskoni kaveriksi virpomaan. Kävimme hänen ja minun kamujeni ovella ja totta tosiaan, sieltä tuli kyllä tosi paljon herkkuja. En itse voi syödä karkkia, koska olen lakossa. Olen ollut jo elokuusta asti (eli noin kahdeksan kuukautta). Aion olla lakossa siihen päivään asti, kun saan tokarin käteen ja olen kesälomalla. Siihen on enää noin kaksi kuukautta :))

Kävimme illalla vielä Viken kaa kuvailee, mutta laitoin jo kuvat viime postaukseen, joten tähän postaukseen laitan nyt ladattuja kuvia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti