tiistai 12. maaliskuuta 2013

Troublemaker

 

Tänään minulla oli taas koulua varttia vaille kolmeen, mutta nytten kahdeksasta. Tiistaisin meillä saa olla omat eväät, joten minulla oli appelsiinin paloja. Ne olivat tosi mehukkaita! Minun uskonnon opettaja oli koulutuksessa, joten meillä oli biologiaa. Meillä oli sitä tänään kaksi tuntia :/
Liikunnassa meillä oli sisäliikuntaa, lentopalloa. Mulla oli kädet ihan punaiset, kun kaksoistunti loppui. Pelaamisen opetteleminen oli kuitenkin ihan kivaa.
Tänään meillä oli myös äikän koe ja se meni mielestäni tosi hyvin (toivottavasti).
Koulun jälkeen, kun tulin kotiin, meillä oli sama pikkusiskon kamu kylässä kuin eilen. Taas he kuuntelivat musiikkia ja heillä riitti paljon touhua.
Minun oli tarkoitus mennä uimaan kamuni kanssa, mutta hän ei muistanut sitä ja odotin sitä koko päivän ihan turhaan... Onneksi lähdimme kauppaan. Ostimme sieltä pikkusiskolleni hienon Paul Frank-laukun. Se on tosi hieno, vai mitä?
Sain tosi hienoa kirjepaperia. K-kamut, varautukaa saamaan sellaista! ;D Sain myös tarroja. En ota niistä kuvia, etten paljastaisi k-kamuilleni kaikkea etukäteen.
Sain tänään muuten kaksi kirjettä! Kiitos lähettäjille!

4 kommenttia